ورزش

ساخت وبلاگ

ویوا بت

Palace یک بازی ورق سرگرم کننده برای 2-5 بازیکن است. قوانین اساسی کاملاً ساده است. شما باید با استفاده از ترتیب صعودی کارت ها را در یک انبار دور بازی کنید و اولین بازیکنی که کارت هایش تمام می شود برنده می شود. سرگرمی زمانی اتفاق می افتد که شما یا شخص دیگری مجبور شوید توده دور انداختن را بردارید زیرا شما نمی توانید بازی کنید. چند قانون دیگر یک سطح اضافی را به بازی اضافه می کند ، زیرا شما می توانید از استراتژی برای جلو افتادن استفاده کنید! قسمت 1 راه اندازی بازی تصویری با عنوان Play the Palace Card بازی مرحله 1 1 کارت ها را بکشید تا ببینید چه کسی معامله می کند و چه کسی اول می رود. از همه بخواهید به طور تصادفی از روی یک کارت کارت کارت انتخاب کنند. شخصی که بالاترین کارت را دارد ، فروشنده می شود. شخصی که بالاترین کارت بعدی را دارد می تواند هر صندلی را انتخاب کند و غیره. اول شخص سمت چپ فروشنده می رود. [1] در برخی از تغییرات ، بازیکن اول پس از فروش کارت انتخاب می شود و این براساس کمترین کارت رو به رو است. تصویری با عنوان Play the Palace Card بازی مرحله 2 2 1 عرشه کارت برای 2 بازیکن یا 2 عرشه برای بازیکنان بیشتر مرتب کنید. کارت ها را 5-7 بار با هم مرتب کنید تا مطمئن شوید کاملاً با هم مخلوط شده اند. مطمئن شوید که کارتها را بهم می ریزید ، به آنها نگاه نکنید! توجه: شما به 2 عرشه برای 3-5 بازیکن نیاز خواهید داشت ، زیرا در غیر این صورت کارت شما خیلی سریع تمام می شود. تصویری با عنوان Play the Palace Card بازی مرحله 3 3 به هر بازیکن 3 کارت رو به رو بدهید. دور میز بروید ، 3 کارت را جلوی هر بازیکن پشت سر هم قرار دهید. ادامه دهید تا جایی که هر بازیکن 3 کارت در مقابل خود داشته باشد. هیچ کس هنوز نباید به این کارتها نگاه کند ، حتی بازیکنی که به آنها معامله کرده اید! [2] به طور معمول ، شما با شخص سمت چپ خود معامله می کنید. تصویری با عنوان Play the Palace Card بازی مرحله 4 4 با هر شخص 6 کارت رو به رو معامله کنید. در مرحله بعد ، 6 کارت برای فرد سمت چپ خود حساب کنید ، جدا از 3 کارتی که فقط با هر شخص معامله کرده اید. دور میز را ادامه دهید تا جایی که همه 6 کارت از جمله خودتان داشته باشند. بازیکنان می توانند به این کارت ها نگاه کنند ، اما همه باید لحظه ای این کارت ها را برای خود نگه دارند.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 3:43

ویوا بت

بازوی شخص دیگری را بگیرید و او را تشویق کنید که این کار را تکرار کند. باید به هر شخص گفته شود که این زنجیره را ادامه دهد.

سعی کنید همانطور که در یک دایره غول پیکر "شلاق" می زنید ، شتاب و سرعت بیشتری ایجاد کنید ، در حالی که سعی می کنید کسی را به یک الگوی دایره ای که آخرین نفر به زنجیر را به اولین شخص در دست دیگر زنجیره متصل می کند "نریزید" .

تا زمانی که فردی در این زنجیره زنجیر را بشکند و / یا تا زمانی که زنجیره از اسکیت خسته شود ، به هم بزنید و بدین ترتیب به یک هدف و یک برنده برسید. حتی شما ، شخصی که زنجیره را راه اندازی کرده است ، می توانید زنجیره را بشکنید و بدین ترتیب فرد دیگری را در این زنجیره برنده اعلام کنید.

بازوی شخص دیگری را بگیرید و او را تشویق کنید که این کار را تکرار کند. باید به هر شخص گفته شود که این زنجیره را ادامه می دهد.

سعی کنید همانطور که در یک دایره غول پیکر "شلاق" می زنید ، شتاب و سرعت ایجاد می کنید ، در حالی که سعی می کنید کسی را به یک الگوی دایره ای که آخرین نفر به زنجیر است برای اولین بار در دست دیگر زنجیره متصل کنید کند "نریزید".

تا زمانی که شخصی در این زنجیره زنجیر را بشکند و / یا تا زمانی که زنجیره از اسکیت خسته شود ، به هم بزنید و بدین ترتیب برای یک هدف و یک برنده برسید حتی شما ، شخصی که زنجیره را راه اندازی کرده است ، می توانید زنجیره را بشکنید و بدین ترتیب دیگری را اگر این زنجیره برنده اعلام کنید.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 9 دی 1399 ساعت: 23:34